Esen3535 20 günlükten beri 10,12 saatlik yolculuk yapuyoruz kızımla simdi 2,5 yasında ne ucakta sıkıntı oluyo ne otobüste gece uyuyordu otobüste gündüzde benimle oyun oynar telefonda video izleriz yemek yeriz molada gezeriz zor olmuyor simdi ise 20 günlük bebegim ve kızımla ucak yolculugu yapıcam bende ondan tedirginim nasıl olcak diye :)