Melike06666 Kızım 3,5 aylık oldu doğduğundan beri kundaksız uyumuyor bi kaç kez denedim ama hareket edince hemen uyanıyor kundaksız uyumaya nasıl alıştırabilirim havalar da ısındı çok terliyor
Prenses_annesi04 Melike06666 canm o aylarda kundak şart benm.kizim yaz çocuğuydu sıcağın ortasında kundakla yatırdım ince kundak ince giydir sar kundaga uyusun zaten bı kaç ay sonra sen gece 5002983820220 kere kalkıp üstünü ortuceksin😂bu derten ben yaniyodum 10 aylıktı hala kundakla yatiyodu havalar ısındı üstünü ortebilne aşk olsun gece 28392928 kere kalkıp üstünü ortuyorum uyku tulumu da küçüldü giymiyor
1Dost Melike06666 ilk bi kaç gece tek kolunu dışarı çıkardım hareket ettikçe uyandı bende yanında yattım uyuttum sonra ikisini çıkardım bıraktı kundağı 7 8 ay filan kundaklı yattı durmuyordu başka türlü