Hafizenr bizde ozon tedavisi gördük normal doğum yaparken acil sezeryan gittim artık gücüm.kalmadi ve ikinamamistim 10 Gu N yoğun bakımdaydık. 5 gün soğuk tedavi 5 de kuvezde .
Tabi 3 kere . Biz o ilacı doğumdan beri kullanıyoruz küçük bi kacak hibi görünüyor dedi doktor ama herşey yolunda refleksler vs. Kafa kaldırma hafif dönme vs.
Sonrasına sorun olur mu takip edeceğiz. Ilaç 20 gün sonra biter sonra bidaha bir eeg çekili
ben kaynaması nasıl oldu ? Çok geçmiş olsun tatlım