B1elf benim oğlum çok sosyal bi çocuk, parklara oyun gruplarına gitsekte ona yetmiyor evde sıkılıyor baya. Bende 3yaşından önce göndermeyi düşünmüyordum ama 2ve 2buçyk yaşındayken çocuklarını gönderen arkadaşlarım var onlarda çok iyi oluyor diye tavsiye edince gittim görüştüm kreşler, 2buçyk yaş ve 3buçyk yaşında başlayabilir dedi guruplara bakarak. Bende 2buçuk yaşında olur dedim öyle karar verdik kaydını yaptırmış bulunduk. Bakalım alışma süresinde nasıl olcak acaba, duruma göre devam Edip etmeyeceğimize karar vercez o zaman ama büyük ihtimalle hemen alışır diye düşünüyorum.