Ftmgktg 200 tl ye aldığımız beşiğimizi satıyorum.Bebeğim sevemedi o yüzden çok az kullandık.150 tl ye satacağım. [url=https://hizliresim.com/zGZgVg][img]https://i.hizliresim.com/zGZgVg.jpg[/img][/url]
Mutluluk Ftmgktg yanları demir olduğu için kargosu çok tutar bence canım sagolasin ben ankaradan bakayım hem görüp almış olurum
Agahinannesi Bende satıyorum bliss b106 mars hamak internetten bakabilirsiniz 120 tlye satıyorum İstanbuldayım