Hasretkmrc1 Kızlar selam afedersiniz öncelikle ama artık bunu sormam lazım 4 ay önce doğum yaptım normal doğum zaten hamileyken akintim vardı ama doğum yaptığımda beri 4 aydır bir pedi dolduracak kadar akintim var sürekli ya neden böyle yaşayan varmi
Symygz Hasretkmrc1 benim hep oluyor her türlü ilacı kullandım testler yapıldı ama geçmiyor siz bir doktora görünün mutlaka enfeksiyon falan olabilir
Nurahsen Hasretkmrc1 benim kardeşimde de aynı sizin anlattığınız gibiydi ve doktor enfeksiyonlu mantarı olduğunu söyledi ped kullanmayı Bırak dedi bıraktı ve bu organik pamuk yıkanan pedlerden kullanmaya başladı ikinci ayda rahatsızlığı geçti. Bence deneyebilirsiniz sizde
Hasretkmrc1 Symygz eşim için vermediler ama benim kullanmadığım ilaç fitil kalmadi iki yıldır bu acıları çekiyorum aşırı derecede yanmam oluyor
Symygz Hasretkmrc1 evlendikten sonra başladıysa bide eşinle kullanmayı dene doktora söyle. Bana önce sadece benim için verdiler geçmeyince eşimle birlikte kullandık bi ilaç yine geçmeyince test yapıldı temiz çıktı çok şükür. Doktor senin vücut yapın bu demek ki dedi daha fazla ilaç vs kullanıp oranın florasıyla oynamayalım dedi. Ama bebeğim erken doğdu belkide enfeksiyon buna sebep oldu bilmiyorum bunu düşünüp baya kafaya takmıştım hala da aklımdan çıkmıyor 🥺