Kızlar bugün dr gittim rahim sarkmasından şüpheleniyordum dr o değil dedi idrar sarkması var dedi ama ameliyatlık değil dedi yaşın daha genç ve dışarıda değil ne zaman ki seni çok raharszız etti dışarı sarkarsa gel ameliyat yapalım dedi bu konuda bilgisi olan yazsın önerileriniz nedir başka dr a da mı gitsem düzelme olmaz mı ve sormayı unuttum neden oluyor sarkma