Bebeğimi 4. Aya kadar emzikle ayağımda sallarken uyuttum ama sonrasında emziği de bıraktı sallamayı da bıraktırdı şuan uyuturken çok zorlanıyorum emziğe geri nasıl döndürebilirim
Sallamayı da alıştırmak istiyorum evimizde olmadığımızda oldukta zor oluyor 🤦♀️