Esrasahin kızım mı? 😐 hiç sanmıyorum 😒 kendisi dünyanın en en en en iştahsız bebeği 🤦🏼♀️ Her öğün cinnet geçiriyorum bide kızıp bağırmamak elimden geleni yapıyorum dişlerimi sıkmaktan diş etlerim hassaslaştı.. ‘asla telefon vermem ne öyle ya şimdiki anneler bulmuş kolay yolu telefonu veriyor eline yemek yediriyorlar, ben hayatta vermem çünkü aptallaştırıyor. Bebek ne yediğini dahi anlamıyor dikkat dağınıklığı oluyor. Püü şimdiki annelere’ diyen ben telefonu veriyorum iki kaşık fazla yesin diye 🥴