İyi geceler kızlar
Bebeğim 9 aylık bu zamana kadar kızımı en fazla bi kaç saat babaannesine bırakıp çıkmışımdır, o da hastahane işi ya da mecburi bişeyse. Eşimle başbaşa vakit geçirmeyi özledim. Çevremdekiler çok pimpirikli olduğumu çocuğu bırakıp kendime ve eşime vakit ayırmam gerektiğini söylüyor ama içim rahat etmiyo. Sizler bırakır mıydınız?