Kızlar bu kocayı bosayacam hayırlısı ile. Aynı şehirde olmak istemiyorum ama daha 5 aylık memurum 4 yılın sonunda sağlıkta atamam isteyebiliyorum. Ama eşle aynı yerde olmak istemediğimi belirterek dilekçe yazılınca ayrı yere gönderebilirmiş devlet bilgisi olan var mı