Kızlar benim balkonda kombi borusuna kumru kuşu konmuş ucmuyir öyle saatlerdir orda duruyor gitmiyor ben balkona çıksam bile ucmuyor kıpırdamıyor bile normalde konsa dahi ucardi beni görünce, öylece duruyor ürktüm yuva mi yapmış demek yani bu yavrulamismi demek anlamadım bilen varsa beni bilgilendirebilir mi balkonda çöp kovam vardı ara sıra açar çöp atardım ve en önemlisi çamaşır asıyorum cikamiyorum şimdieger yuva yapıp yavruladiysa bu surecte ben ne yapmam lazım bu kuscagizlara cikmiyommi balkona hiç mesela yemek bırakayım mi hava sıcakladi kapı aciyordum normalde acmiyimmi beni bilgilendirmesiniz 🙏ne kadar süre kalicaklar birde acaba