Öğrenci affı çıkmış geçen sene haberim yok. 2016byıkında 2 yıllık dış ticaret okuyordum 2017 yılında 2. Sınıfa geçecekken bırakmak zorunda kaldım. Dondurmadım direk bıraktım af çıkmış ben şimdi araştırırken böyle bişey gördüm geçen yıl başvuran tekrar eğitimine dönen oldu mu süreç nasıl oldu bıraktığınız yerden mi devam ettiniz yoksa tekrar mı başladınız kızlar benim için önemli imde ukta kaldı okumak istiyordum bırakmak zorunda kaldım. 2017 de bıraktım 6 yıl geçti aradan. Tekrar af çıkarsa yararlanmak istiyorum. Varsa aramızda bu süreçten geçen bana bilgi verirsebiz çok mutlu olurum