7 ay 19 günlük kiz bebeğim var normalde mama içerdi ek gıdada yerdi şuan çok zor yiyo ek gida mama bir günde 90 ile 120 arası iki kere anca iciyo ge eleriz doğduğundan beri kalmaz Dr normal dedi uykusu için şuan bir dışımız var ikincisi yolda benimde çok az emiyor iki çekip birakiyo nasıl bir yol izlemem gerek tekrar mama yemesi için korkuyorum kilo kaybı olcak diye