Merhaba arkadaşlar kızım 3 aylık doğduğundan bu güne meme, emzik, biberon ile mama verdim şu ana kadar çok sıkıntımız yoktu fakat artık emmek istemiyor, yeri geliyor biberonu da reddediyor fakat emme konusunda oldukça büyük bir zorluk yaşıyorum. Gerek ayakta emzirmeye çalışıyorum, gerek evin içerisinde dolaşarak, gerek ise müzik açıp dans ettiğimiz bile oluyor sırf emmesi için. Fakat 3.ayınında vermiş olduğu etrafı daha fazla keşfetme hissi ile dikkati çok çabuk dağılıyor ve emme süresi hepten azaldı ya da hiç emmek istemiyor. Emmediği için daha çok biberon ile mama vermek zorunda kalıyorum. Bu kısır döngüden nasıl kurtulabilirim. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur musunuz🙏