Cannım anneler 💕
Bebeğim birkaç gün sonra 1 yaşına girecek İnşallah.🙏🏼 Yaklaşık 3 gündür geceleri aniden sıçrayarak gözlerini açıyor eğer ben yanındaysam elimi sırtına koyuyorum veya ellerini tutuyorum hemen geri uyuyor ama ben yoksam ağlayarak uyanıyor karyolasına tutunup ayağa kalkıyor ben gidiyorum yeniden uyutuyorum. Ağlayarak uyanmasının sebebini bulamıyordum ama şu an sıçramaya yormaya başladım. Ya internette çok çok kötü yazılar var sıçrama ile ilgili öyle çok modum düştükiiii size yazmak istedim.
Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Var ise nasıl çözdünüz? 😔