havuccxy Doğum yapalı 4 ay oldu sırtım ağrımaya başladı ama öyle böyle değil sabahları yataktan kalkamıyorum böyle bi şey yaşayan oldu mu nasıl geçti?
lavanta35 havuccxy 7.5 ay oldu hala aynı çok ağrıyor doktora gittim röntgen falan çekildi hiçbir şey yok bir kaç hareket önerdi youtubeda var zaten bilindik şeyler ama uygulamıyorum
Melike1649 havuccxy bndede var 10 ay oldu geçmiyor çok kötü bnde yataktan kalkamıyorum çocuğun altını bile degistirince ağrıyor acil sezeryan oldum belimden 2 iğne birden yedim geçmedi hala
Azizefe 3 iğne vurdular doğumda doğum yaptım yapalı ağrıyor bir ara geçti sandım ama gene var. Hemde çok fena
Eftelya32 Benimde bayağı vardı ağrısı kalça taraflarına kadar vuruyordu kadının birine gittim masaj gibi bişey yaptı zeytinyağı ile düzeldi