Tugba0708 Kızlar 23 Mayıs saat 10 da doğum yaptım hala kakasını yapmadı neden acaba bugünden beri ağlıyor hep mememi de zor alıyor ağzına gazı olduğu için mi
Turgutveannesi Tugba0708 hastaneden ne zaman çıktınız? ben 3 gen kaldığım için çalışanlar o konuyla ilgilendiği için ilk ne zaman yapması gerektiğini bilmiyorum malasef.. belki de yapmıştır bilmiyorsunuzdur.. üstte kalsın yinede.
jap Tugba0708 doğumdan itibaren 24 saat içinde ilk kakasını yapması gerekiyo. Hastaneden çıkarken çocuk dr bakmadı mı
Elifinci17 Tugba0708 ilk gün yapması gerekti ya. Gecikmiş gibi geldi bana. Bi gidin makatını kontrol etsin doktor.
Tugba0708 Esraerol-geldi Hastaneden daha çıkmadık sabah çıkıyoruz lavman heralde boru sokup baktı hemşire bir şey çıkmadı azıcık geldi
Tugba0708 Elifinci17 Hemşire baktı boru soktu azıcık ona geldi sonra daha gelmedi ondan huzursuz sanırım
Uykusuzhergeceeee Tugba0708 bol bol emzirin tutamıyorsa ebeden yardım isteyeni. Kakasını yapamadığı için huzursuzdur