Selamlar, bebeğim tam 2aylık oldu. Önceden sırayla iki memeyi 20dk emzirirken şimdi bir memeyi 8 10dk anca emiyor. Bir sonraki emzirmede diğer memeyi veriyorum, ard arda almıyor çünkü. Sizde durum nasıl, çenesi kuvvetlendiği için bu durum normal diye düşünüyorum ama bilemedim🤔