Lütfen linçlemeyin lütfen !!
Hanımlar bu haberlerden veya gorduklerimden duyduklarimdan etkisinden cikamiyorum kopek saldirilari biliyorsunuz cok fazla duyduklarimiz ve birde duymadiklarimiz kac bebek insan cocuk oldu hayvanlari cok severim ama yaklasamam dokunamam korkarim köpeklerden cok korkuyorum ya bana saldirirsa ya kixima saldirirsa boyle gezmeyw cikamiyorum surekli etrafima bakiniyorum deli gibi olmuyor cikmak istiyorum surekli korku halinde ya kopek karsima cikarsa diye tat alamiyorum gezdigim gittigim yerlerden nasil yenecegim bu korkuyu bilmiyorum mesela aksam 3 kopek vardi arabadan inemedim saldirirlarsa diye bide evim tam issiz kopeklerin cok gezindigi yerde ne yapacagim bilmiyorum varmi boyle korkusu olan yada korkuyu atlatabilen 🥺