Rkyyeeocll Emzirdikten sonra göğsümde çok ağrı oluyor katlanılacak bi ağrı değil daha önce başına gelen var mı ya da önerisi olan
ENHA_17 Rkyyeeocll benim de zaman zaman oluyor iğne batması gibi yanmalar şeklinde mi ?gece olduğunda o ağrı uyutmuyor beni
[silindi] Rkyyeeocll bebeğim 2 aylik benimde sağ göğüste oluyor emzikten sonra.sizliyor sanırım.sut dolarken zaten o göğüs heralde yarım saatte falan delice süt doluyor taş gibi oluyor
ENHA_17 Rkyyeeocll malesef ben bulamadım bi çözüm sadece o ağrı olan göğüsümü gece vermiyorum ağrı olmasın diye. Ağrı da her zaman olmuyor neye göre oluyor bilmiyorum. Ben bebeğin çekiş gücüne bağlıyorum benimki cok hırsla cekiyor bazen ozaman olabiliyor