Kime göre neye göre geç.gelisim basamakları kişiseldir. öz kardeşler bile birbirinden farklı bırakın ayrı kardeşleri ikiz üçüzlerin bile gelişim basamakları farklı oluyorken eğer çevrenizdeki bebeklerle kendi bebeğinizi kıyaslayarak bunu söylüyorsaniz bunlar sizi uzmekten başka işe yaramaz. Bebeğiniz olmasi gereken hazırbulunusluga erdiğinde hepsini yapacaktır