Gereksiz görüyorum diyenler, gerekli görecek durum yaşamamışlar da o yüzden böyle rahat rahat konuşuyorlar. uyku eğitimi veren ailelerin , Öncesinde neler çektiklerini ne sıkıntılar yaşadıklarını Ondan sonra uyku eğitimi Almaya karar verdiklerini bilseler, böyle konuşmazlar . uzaktan konuşması kolay