elifdedim Merve_derin32 benim bebeğimde öyleydi 9.ayda değerlerine baktırınca b12 sinin çok çok düşük olduğunu öğrendik o iştahsızlık yapıyomuş ek gıda sürecine güzel başlayamadık şimdide güzel devam edemiyoruz haliyle bence nasıl başlarsa öyle gidiyo değerlerine baktırmanızı tavsiye ederim
Merve_derin32 Belirtiler yok gıbı diş cıkarma ıcınde bılmıyorum kı ya 3 gündür hıc bısey yemıyor zar zor uykuda yedırmeye calısıyorum onuda kabul etmıyor bez sayısı ıkıye düştü
Merve_derin32 Hiç bir seyı kabul etmıyor bır aydır anne sütünü zorla içiriyoruz zaten ek gıda hıc yanı agzına sürmüyor doktorlarda bır sey yok dişten dıyorlar yanı caresız kaldım ya