Tatlican Daha genç sayılırız 🙈 Bende kızımı büyüttüm. Şu an 9 yaşında. Bir kardeş istedi. Bizde bir çılgınlık yapıp ikinci çocuğu yaptık. Çok şükür oğlumuzda bizi bekletmedi hemen geldi 🙃 Şimdi 12 aylık ama tabi 20 li yaşlardaki kadar kolay olmuyor bebek büyütmek 🙃