Erkencikus42 33+2 dünyaya geldi kızçem, kilosu 1760 gram, boyu 40 cm olarak dünyaya geldi. 8 gündür küvezde tahmini ne zamana çıkar kızlar, bebişi erken doğup küvezde kaç gün kaldı hangi evrelerden geçtiniz? Tecrübelerinizi anlatır mısınız ?
ikiaslanannesi Erkencikus42 bildiğim kadarıyla 2500 gramda çıkıyor. Ama inşallah daha iyi bilen biri aydınlatır sizi 🥰
baykuskiz_ Erkencikus42 o bebekle alakali bir durum insallah en yakin zamanda kavusursunuz. Benim cocuklarim 31. Haftada dogdular. 2 hafta kuvozde kaldilar. Bana verdiklerinde kizim 1800 gramdi oglumda 2 kiloydu 😊
edafmo Erkencikus42 küvezin kiloyla hiç alakası yok canım. Benim bebeğim 35+4te geldi 2900 ama ciğer gelişimi tamamlanmadığı için 10 gün kaldı. Bir tanıdığım 34+2 de 2300le çıkardı çocuğu küveze koymadan. Olay tamamen gelişimle ya da doğumda oluşan komplikasyonlardan kaynaklı. Eğer bebeğinizde benimki gibi ciğer gelişimi sebebiyle kalıyorsa 7 gün entübeydi 3 günde kendi kendine nefes alışı takip edildi. 11.gün anne bebek uyum odasına alındık 🥰 şükürler olsun şimdi 3.5 aylık ve sapa sağlam yanımda. Çok zor bir süreç rabbim yardımcın olsun inşallah ama bebekler zannettiğimizden çok daha güçlü ve azimliler 1 gün fazla kalsın ama yeterki sağlıkla kavuşun inşallah 🤲🏻🥰
Erkencikus42 edafmo benim bebeğim hiç entübe olmadı fakat 5 gün solunum desteği aldı. Bugünde biberonla beslenmeye geçiş yapmışlar. Doktorumuza soruyorum kilo almasını bekliyecez diyor
Erkencikus42 edafmo emzirmek istediğimi ten tene temas istediğimi söyledim daha çok erken dedi. Fakat ne solunum sıkıntısı var ne de beslenme sıkıntısı. Anne sütüyle besleniyor sadece
ikiaslanannesi Erkencikus42 Rabbim gönlüne ferahlık versin. En kısa zamanda sağlıklı bir şekilde çıksın inşallah ve birdaha hicccc ayrılmazsiniz inşallah 🤲🤲🤲🤲
baykuskiz_ Erkencikus42 benimkiler entube olmadi hic. Bir ara kaka da kan vardi onun geçmesini beklediler. Bide biraz beslenip kilo almasini beklediler. 2 haftanin sonunda anne uyum odasi icin cagirdilar. 3 hafta anne uyum odasinda kaldik onlem amacli. İste beslenmesinde gerileme olmasin kilo almaya devam edecek mi solunumda sıkıntı olacak mi diye.
Seherege35 Erkencikus42 biberonla beslenmeye geçtiyse çıkması yakındır canım hiç korkma seni her an çağırabilirler anneli servis için emzirme ve ten tene temas için orda kilo alımı da iyi olursa kısa zamanda çıkarıyorlar biz 3 gün kalmıştık sonra beraber çıktık.
edafmo Erkencikus42 bende hiç kucağıma alamadım küvez süresince. 11.gün kollarımdaydı gerçekten çok zor. Rabbim sabır versin, peki ne diyorlar yani neden küvezdeymiş
balarisiannesi Erkencikus42 ben 31 hafta da doğum yaptım bebeğim 1600 kilo doğdu 28 gün kaldı 2 kilo olup solunumu normale dönecek ve ağızdan beslenecek olması bekleniyor konyada mısınız
Ridersmum Erkencikus42 ozaman iciniz rahat olsun cok durmaz benim ki 35 haftalik doğdu 2.350 cigerlerinde sönme oldugu icin yogun bakim Küvezinde kaldi 10 -15 güne cigerler duzeldi ama sonra mikrop kapti vs derken 24 gun sonra cikti
Erkencikus42 baykuskiz_ anladım bizim hastanede anne uyum odası yok, 2 saate bir emzirmeye gidiyorsun
Guzelanne56 Erkencikus42 33 haftalık doğum yaptım 23 gün kuvezde kaldı oğlum solunum sıkıntısı bıttıgı an emme reflkesı gelıstıgı an bırakılıyorlar 10 güne çıkar bebegınız bence
Hilalperi Erkencikus42 benim bebeğim 35 haftamda doğdu. Anne karnında 30+6 de kaldı 15 gün küvezde kaldı 1600 gram doğdu 42 cm 1425 e düştü kilosu 1825 de bize verdiler 2 kilo olmadan vermiyoruz dedi doktor ben günde 3 kez emzirmeye gidip bakımını kendim yapıyordum.orada hemşirelere soruyorlar anne bebek uyumu nasıl annesi emzirebiliyor bakabiliyor mu diye hemsireler olumlu durum beyan ederse veriyorlar
Seherege35 Merhabalar inşallah tez zamanda sağlıkla mutlulukla kucağınıza alırsınız. Benim kızım da 33+4 de doğdu solunum sıkıntısı vardı 3 gün entübe edildi. Doğduğunda çok ağlayamadığı için hemen başka hastaneye sevk ettiler göremedim dokunamadım bile. Sonra kalbinde delik var dediler kapandı. Beyninde minik kistler varmış prematüre bebeklerde görülüyormuş kanama gibi dediler şükür geliştikçe o da geçti 2205 kilo olarak doğdu. Çok şükür 18 gün kaldık küvez de. Ama gelin bir de bana sorunhee gün bilgi alabilmek görürüm belki dokunabilirim umuduyla sütümü sağıpta götürüyordum. Ama maalesef göremiyodum görüş günleri hariç gittiğim de onunla konuşucam diyordum ama onu görünce ağlayarak çıkıyordum hep Bi çocuğum daha var 4 yaşında ona sarılıp ağlıyordum hep ama çok şükür şimdi sağlıklı ve kollarımda lütfen umudunu kaybetme anlıyorum seni hemde çok ama ona kavuşacağın günü düşün sakın korkma ve stresden uzak dur. Hissetmesin o da üzülür emin ol çok güçlüler bana böyle denildiğinde inanmıyordum inanmak istemiyordum belki de ama gerçekten öyle insan başına gelmeyince anlamazmış ama bunu da yaşadım ve şimdi halime şükrediyorum. Şimdi toparlan güzel anne bebeğinin sana ihtiyacı var. Gittiğinde gördüğünde onunla konuş seni hissetsin. 🙏🩷
Maviim Erkencikus42 34+0’da doğdu. 12 gün küvezde kaldı canım. İlk 1 hafta antibiyotik verildi enfeksiyonu vardı sonra enfeksiyon geçmiş. Geri kalan günlerde emme refleksi gelişsin diye beklediler emzirmeye çağırdılar hergün. Sonra alabildik
Selmanur_a Erkencikus42 ayyy gözlerim doldu aynı 34 le uyumlu 1760 gr bende doğum yaptım gebelik zehirlenmesi sebebiyle 15 ay önce 2000 gr olunca çıkardılar 11 gün yattı kızım ama başka bir sorunu yoktu şükür kilo alımını bekledik beslenmesi azdı ilk zamanlar başka bir doktora geçtik arttırdı farklı bir antibiyotik kullandı sarılık başlangıcı olduğunu söylemişti böylece çıktık ayını 2 aylıkken yakaladı sadece emzirdim ama alt seviyeden hala ayıyla aynı ama ortalama kilo sınırına yakın. Tez zamanda kucağınıza alın inşallah. Soracağınız başka birşey olursa yanıtlayabilirim
Erkencikus42 Selmanur_a bende bugün emzirdim, ama 2-3 defa çekiyor bırakıyor çabuk yoruluyor sanırım. Hemşireler çıkması için erken dediler
Erkencikus42 Seherege35 bizim hastanede anne bebek uyum odası yok. Emzirmeye çağırıyorlar 2 saatte bir