Kozlar bebeğim 1 yaşında ve 1 yaş aşılarını oldu 3 k aşıları pnömokok aşıları.tam bir hafta sonra ateşlenmeye ve vücudunda döküntüler çıkmaya başladı.5 gün hastanede yattık ama eve geldik hala iştahsız ve ishali var. O kadar serum antibiyotik sanki boşuna verildi.Normalde taştan yumuşağını yiyen kızım hiç bir şey yemez oldu.bu konuda bilgisi olan var mı?biberonu görünce kafa çeviriyor sadece çorba ve emmek istiyor sütüm az çorbayıda çok az yiyor bana iştahını açmak için yada ishali için önerebilecek bir şeyler var mı lütfen 🙏🏼