Aynı özelliklere sahip erkek çocuğundan bende de var 4 yaştan bildiriyorum geçmiyor ama azalıyor. Gün sonunda artık ağlıyodum yorgunluktan şimdi biraz daha oyuncaklarla fln oynuyor, konuşmaya başladı mı sizinkiler bilmiyorum ama konuşmaya başlayınca hırçınlığı biraz azalıyor, bu sene eylül de kreşe başlayacak bir de bizim ki inşallah biraz daha yavaşlar umuyorum sanıyorum.