Kızlar bir yakınımın 8 aylık bebeği şuan yoğun bakımda. Bütün aile bir arada akşam yemeğinde bebeğine ekmek veriyor ve boğazında kalıyor ekmek. Tüm müdahalesine ve 5 dakika içinde hastaneye gitmelerine rağmen gittiklerinde bebek kalp krizi geçiriyormuş. Çok şükür kalbi tekrar çalıştı. Şimdi elleri yüreklerinde bekliyorlar. Yaşayıp yaşamayacağı yaşarsa hasar kalıp kalmayacağı hiç birşey belli değil. Lütfen dualarınızı esirgemeyin. Ve n’olur küçücük bebeklere hiç bir faydası olmayan ekmeği vermeyelim.