2 doz rotarix yaptırdım param evladımın hasta olmasından önemli değil Kıbrıs ta yaşıyoruz 500 ilk aşıya 1500 2.ci aşıya yani 2000 tl ödedik rabbim sağlık versin. Kız kardeşimin eşi pahalı demiş yaptırmamış şimdi her hava bozulduğunda hastalıktan kurtulmuyor yeğenim öyle olacağına param gitsin daha iyi