Ogretmenanneyim anne sütü alan bebek için ; Annenin yediği besinlerin tatları sütüne de geçer. Bebek bu sayede besinlere az da olsa alışmış olur. Ancak bebeğin anne sütü almaması durumunda, ona tamamen yabancı gelen bu tatları almak istemeyebilir ve bu süreç daha zor olabilir. Ve süreç uzayabilir buyüzden erken başlanabilir zaten suni bir mama olduğu için bağırsaklar kısmi olarak ek gıdaya hazırlanmış olacak ama annesütü alanlarda bu süreçte bağırsakları henüz hazır olmuyor