Kizlar oğlum 6 ay 3 gunluk bugun biraz huysuzdu gunduz uykulari yarim saatten fazla surmedi ondan bir tık huysuzlugu vardi uykuyu alamadi bi iki kere de kulagini tuttugunu gordum bu gecede hafif ateslendi 38.5 olmus hemen ilac verdim yikadim dusurdum atesi de simdi karnını doyurdu uyudu ve iki üç aksamdir da 12 1 e kadar besiginde daha sinra illa yanima almam gerekiyor yarim saatte bir yenidogan sıçraması gibi sıçrayip uyaniyor yanima alinca bıçak gibi kesiliyor uyanması beraber uyuyoruz hasta mi yoksa diş mi geliyo baktim ama anlamadim da beyazlik goremedim ama oturmus disler hasta olabilir mi atesi yine cikarsa bi acile gotursem mi