yagmurpelit Sutumu sağman mi gerekiyor eczacı başka doktorlar başka konusuyor aklım karıştı 2 aylık brbegim var siz antibiyotik kullanırken sütu sağıp atınız mi yoksa bir kac saat sonra emzirdinizmj
35lavanta yagmurpelit 1 kere kullandım doktor emzirirken içebileceğin bir antibiyotik yazıyorum bunu bebeklere ve çocuklarada veriyoruz zaten dedi oyğzden sorun yaşamadım
Gozdedgn yagmurpelit bir cok doktor önermiyor ben cok hastalandim gittim doktora ama hicbir sekilde vermediler kullanmadim iyi arastirip oyle kullanin isterseniz
Burcu60 yagmurpelit doğumumda bana da antibiyotik verdi sorun olmadı ama ilk bebegimde hasta olmuştum vermişti bı tane sahip dokuyordum değişiyor
yagmurpelit 35lavanta eczaci bunu emziren anneler kullanıyor dedi amoklacin 1000 lik siz ilacı aldıktan. Sonra nasıl emzirdiniz acaba
Drysmsn yagmurpelit aynısını kullandım ustlerık bebebgım 2 aylık falandı o zaman hıcbırsey olmadı zaten doktora emzırdıgımı de soylemıstım
yagmurpelit SukranUras yagmurpelit Gozdedgn normalde kullanmadım geçen ay verdiler içmedim bu ay çok kötü oldum iki dişim apse yaptı bogazlarima vurdu yutkunamaz oldum napcam bilmiyorum bı tane dün aldım ikinciyi daha almadım doktor bişey olmaz dedi eczacida bı sâat sonra emzir dedi
35lavanta yagmurpelit Normal herzamanki gibi emzirsim ne zaman isterse emdi hiç saat beklemedim yada sağıp atmadım
ikrakiraz170123 @yagmurpelit ben kullandım hatta ilk verdiklerinde bir şekilde geçer kullanmayım dedim ama perperişan oldum sonrasında hemen kullandım kendime geldim. Sıkıntı benden sonra bebeğim de hasta oldu belki en başında antibiyotiği içseydim hasta olmazdı diye düşünüyorum.
Nurcan03 yagmurpelit diş enfeksiyonu antibiyotikten daha tehlikeli. Ben mastit ve enfeksiyon nedeniyle hastaneye yattığımda serumla hem de yoğun şekilde aldım. Kızımı da sürekli emzirdim. Sonuçta doktor sizin bebek emzirdiğinizi bilerek veriyor. Ne gerek var hem size hem çocuğa eziyet. Doktor verdiyse kullanın. Bir de sonuçta diş ağrısı bu kolay bir şey de değil.
Baby-azra yagmurpelit bende kullandım süte karışmayan antibiyotikler var sağma işi yapmadım doktoeum çok iyi zaten o ne verirse onu kullanıyorum
yagmurpelit Baby-azra dış için verdiler amoklovin emzirenlee bunu kullanıyor dediler sizede bunumu vermiştiler
adeniko_26 Hem hamileyken hem de doğumdan sonra antibiyotik kullandım. Doğumdan sonra hastanede yattım enfeksiyondan hem serum hem ağızdan yaklaşık 1 ay ilaç kullandım emziren anne için yazıyorlar iltihap daha zararlı bir şey o yüzden mecbur…
Baby-azra yagmurpelit augmentin kullandım ben ama onun muadili o emziren anne de kullanıyor eczanede çalsıltım ordan Biliyorum ams çok ağrınıx yoksa kullanmaya bilirsiniz
Alprslanatess yagmurpelit canım bana da o tarz ılaclar verince 4 5 saat emzırmıyorım dolapta hep yedek sağılmış sütüm oluyor sende boş zamanında sağ koy dolaba ılac aldığında kullanırsın
Denizanasi92 yagmurpelit bende alerji ilacı kullanıyorum Şuan bi doktor sağ dök dedi birisi 3 saat emzirme dedi bence sağıp dökmek tamamen temizlemiyordur zaten pompa bütün sütü çekemiyor doktor ne dediyse onu yapın ben dökmüyorum 2-3 saat sonra emziriyorum ama benim oğlum büyük 15 aylık
yagmurpelit Ogulluana sagmana gerek yok dedi ama içim rahat etmedi icmesemde olmayacak geçmez insallah bakalım