Ben normal doğumdan sonra 10 gün kadar ağrı çektim. Rahim ağrısı, gaz ağrısı ve kabız olmuşum onun ağrısı ayrı. Belime sıcak su torbası koyup uyuyordum rahatlıyordum öyle biraz tuvalete çıkabiliyordm. Zaten çiş yapamadım o ayrı konu. Gaz ve kabızlık ağrısı sırta bele vurur. Çok ağrı çektiğim için tam da ayırt edemedim ilk günlerde. Oturarak çiş yapamadm Kimi böyle çekip sürünüyor kimi sağlam ayağa kalkıyor işte.