Kızlar selam,
32 gun önce doğum yaptım ve kanamam durmuştu sadece kahverengi damla olarak gelmeye başlamıştı. Ancak 2 gundur regl gibi arttı afedersiniz et parçalı. bu normal mi? Regl mi oldum acaba nasıl anlayabilirim doktorum 40 ından sonra gel dedi daha var gitmeme