Kubrasvl Bebeğim 9 ay 6 günlük .. şimdiye kadar ne verdiysem yiyordu.. bir kase çorba içtiğini bilirim fakat son günlerde gıdım gıdım yiyor .. artık yemek yedirirken sinirlerim hopluyor ve çocuğuma bağırıyorum .. sizde böyle bi dönemden geçtiniz mi ?
Show_must_go_on Kubrasvl ek gıdaya başladığından beri öyleyiz hatta doğduğundan beri mamayı bile az az içiyordu 1 kaşığı 10 dk geziyorum peşinde havalar güzelleşti bu gün mama sandalyesini balkona çıkardım aa çocuklara bak aa kuşlara bak derken şükür ilk defa yedi bir şeyler ağlamadan
expectopatronum Kubrasvl 5 aylıkken başladık ek gıdaya şu an 13 aylık. Daha 40 takla atmadan yedirdiğim 3 kaşık bile olmadı. Düzelicez inşallah 😬
Kubrasvl Bizim çitlembik o kadar yormuyordu beni . Eline oyuncak verip yediriyordum fakat şu birkaç gündür yemiyor .. 9. Ay atağı diye bişey yaşadınız mı ? Hemşiremiz 9.ayda çocuklar bi duraklama yaşarlar dedi onunla ilgili mi acaba
en_sevdiklerim2 Bizde tam bugün 9 aylığız Bir kaçgün hiçbişey yemeden sadece emerek gün geçirdiği zamanlardayım ☹️canm sıkılıyor hiçbişey yemiyor önceden yoğurt yerdi en azından şimdi hiç🥺
Selmanur_a Kubrasvl hiç belli olmuyor en sevdiği yayla çorbası bi onu ortalama bir kase kadar içiyor harici pütürlü şeyleri hiç yemiyor bulgur pilavı ve yoğurt yer aç olmak kaydıyla 10 kaşık kadar öğün diye birşey yok hala 🥴
Merve_derin32 Benım bebegımde aynı sekılde ek gıdaya gectıgımızden berı hıc yemıyor süt bıle zorla ıcırıyorum dişten dıye dıye bakalım ne kadar boyle devam edecegız Allah kolaylık versın hepımıze
mertinannesi__ Kubrasvl bizde 7 bucuk aylıgız ek gida hiç yemiyor zorla Bi iki kaşık mama da 150 cc zar zor çok ac olursa genelde 120 disten diye düşünüyorum ama emin değilim beyazlama var ama gelen giden yok geçen aydan beri doğru düzgün kilo almadı hareketli olması da bunda etkili ama yemiyor ki o kadar enerji sarfediyor emeklemeye de başladı hafiften aç aç nolacak bakalım..
Sibellettoooo Kubrasvl benim kız da 10 ay 12 günlük tam 1 ay önce sizin dediğiniz gibi başladı. 1 aydır minicik şey yiyiyor. Onu da kendi eliyle. Asla benim verdiğimi tüketmiyor.bir muzu sorunsuz yiyiyor o da kabız yapıyor veremiyorum. 2-3 günde bi kaka yapıyor çocuk o kadar yani. Sen de yere sofra ser mama sandalyesini üzerine koy ve oturt içerisine. Tane tane çatalla ya uzat ya da önüne bırak kendi yesin. Tam 1 aydır neredeyse ağlayorum yani