CaglaBlgn Herkese merhabalar doğum yapalı 5 gün oldu ama karnımdaki şişlik sanki 6 aylık hamile gibiyim. Var mıydı böyle olan?
DrkAyz CaglaBlgn başta öyle oluyor korse yada korseli tayt kullanmaya başla canım zamanla iniyor benim 53. Günüm baya indi
NisanR CaglaBlgn yavaş yavaş iniyor canım merak etme 42 oldu şu an hafif ayva göbeğim kaldı ona da kalıyor diyorlar zaten Anca sporla artık
CaglaBlgn DrkAyz sanki gitmeyecekmiş gibi geliyor valla canımın acısı biraz geçsin hemen takacağım çok teşekkürler
DrkAyz CaglaBlgn toparlanması en fazla 5-6 ayı buluyormuş canım takma hiç kafana başta bende çok korkmuştum kalıcak diye ama bebişle uğraşırken fark etmiyceksin bile nasıl indiğini ☺️
NisanR CaglaBlgn korse kullanırken dikkat edin ben bir iki yerde iç dikişlerim patladı diyenleri okudum ben hiçbir şey kullanmadım şu an 4 kilo fazlam var ve göbeğim çok az