Ezo44 Bugün sağ yumurtaligimda 7.5 cm kist olduğunu öğrendim doktor kan tahliline göre bir tedavi yapılacak dedi nasıl şekilde tedavi yöntemleri var bilgisi olan var mı internet den araştırdikca içim karardı resmen. 😔
Mlkkrm Ezo44 Selam canım öncelikle ne kisti oldugu onemli halk aradında gecen çikolata kistiyse ilaçla gecer ama benımki gibi dermoid kist ise amelıyat getektırır benım evlendıgımde gordu doktor amelıyat yada cocugu. Olur sezaryan sırasında alınır dedı denedım sezaryanda alındı benimki başatılı hır şekilde alındı baya büyüktü benımkide cok dıkatlı alınması gerekiyor çünkü yumutalıgında alınma ihtimali var ve adet duzensızlıgı falan vsrmı ?
ElifDeniz21 Ezo44 Kistinin çeşidi hangisi bendede doğumdan sonra oluştu ama çikolata kisti değildi soğan suyu içerek düşürdüm
Baybyy Tedavisi nasıl oluyor bilmiyorum ama benim doğumda belli olmuştu yumurtaliklarimda çok fazla kist olduğunu öğrenmiştim o yüzden yumurtaliklarim alındı geciktirmeyin ama mutlaka tedavisine başlayın geçmiş olsun
Baybyy Ezo44 bizde anlamadık o kadar kistle nasıl hamile kaldığımı ama yumurtaliklarimin alınmasını ben istemiştim ilaçla da tedavisi oluyor sanırım
Ezo44 Mlkkrm adet düzensizliğim yok ekstra bı ağrım falan da yok spiral taktırdım onun kontrolu için gitmiştim kaymış çıkaralım dedi sonra bu kist den bahsetti kan sonucu henüz çıkmadığı için net birşey söyleyemem dedi yaşın genç korkma falan diyince iyice tedirgin oldum bende bilmiyorum ne olacağını açıkçası
Ezo44 Mlkkrm kaç cmdi sizin acaba benim de tek çocuğum var yumurtalıklarin alınma riski beni korkutuyor açıkçası
Haffuse Ezo44 ay endise etme canim, yumurtalik hemen alinmiyor😅 Ben kistler yuzunden 2 kez yumurtalik torsyonu yasadim, Ve bunlarin ikisi de bekarken oldu… Iki yumurtaligim da bende🤗 Tedavi denimen sey genelde, dogum kontrol hapi🙄
Ezo44 Haffuse yaa ne bilim ilk defa böyle bir durumla karşı karşıya kaldığım için çok tedirgin oldum sizin kistleriniz kaç cmdi acaba ne kadar sürede geçti
Haffuse Ezo44 bizim irsi, Ameliyatla alindi ama kisa sire sonra hemen tekaraladi… Kac cm olduklarini hatirlamiyorum. Ama endiselenmen yersiz🤗