Ben fizyoterapistim sıralayan çocuk elbet yürür demişti bir hocam korkmayın basit egzersizler yaptırın mesela kirli sepetini hafif dolu şekilde ittirsin yürüme arkadaşı kullanın, sehpa itebilir böyle böyle yürür nörolojik bit sıkıntısı olmadığı sürece korkmanıza gerek yok destekle hemen hallolur