Yagruz06 MR için yapılan anestezi genelde hafif baygınlık olsun ki rahat dursun da tek seferde çekilebilsin diye yapılıyor .Hem onun sağlığı için yapılacak .Çok az birşey yaparlar merak etmeyin .Yoksa 10 aylık bebeği cihaz içinde sabit tutmak çok zor .Mr bitikten sonra 24 saat bol bol yoğurt yedirin bebeğinize radyasyonu yoğurt götürüyor atıyor vücuttan. geçmiş olsun