Taburcu olana kadar mamayi siz mi bebeginize yapıyordunuz, yoksa görevli kisiler düzenli olarak mamasını yapıp bebeğinizi doyuruyormuydu,
Bir de bebeğinizin altını kıyafetini falan görevliler mi degistiriyordu.
Ben doğumdan sonra iyi değildim, bebeğimin mamasını, bezini, kıyafetini hep bebek hemşireleri yaptı taburcu olana kadar