Eminosman_dilek çook eski bi post ama sonradan gelen arkadaşlar belki okurlar. Ben emzirme dönemindeyim oğlum 4 aylık. Vajinanın bittiği noktada açık kalan bi yara varmış. Normal doğum yapmıştım (yapmaz olaydım) bu ilacı verdi (fitil) kupkuru bi hap gibi. Sokuyorsun gitmiyor içinde. Allahın cezası. Neyse zaten akıntım da vardı. Bu ilacı bir ay kullan (bi gece al bir gece alma dedi) sonra gel eğer iyileşme olmazsa ameliyat edicem dedi. Zaten normal doğum travması yaşıyorum. Fitili bile zor sokuyorum içime travmadan. Öyle bi durum işte. Yani ben şuan aktif emzirip hem de bu ilacı kullanıyorum