Semaaa4 geçmiş olsun devam etse de etmese de doğumdan sonra ikinci hamilelikte tekrarlıyor maalesef ben 13 sene önce ilk oğlumda yaşadım sonra çocuğum olmadı 13 sene geçmiş olmasına rağmen 2. Gebeligimde 33.haftada sezeryenle doğuma alındım ne yaparsanız yapın demişti bir doktor bazı gebelik hastalıkları her gebelikte tekrarlar diye sadece direk riskli gebelik bölümüyle görüşün derim geç kaldıkça doğum haftası daha da erken oluyormuş vakitli görüşme olursa riskli gebelik bölümüyle daha iyi olur dediler bana