1 yaş olcaz 4 gün sonra,son ayda baya iştahsızlaştı , emziriyorum ve de ek gıdayla besleniyor gece en az bir -iki kere emzirim,sabah 9-11 arası da kahvaltı yiyo yoğurda ağzını vurmaz bi menemen birde simit poğaça tarzı yer ,saat2-3 gibi de ara öğün veriyorum tabi bu arada emiyor da bir dakikaya yakın ,muz ezerim ya da kavonoz mama gibi şeyler yer tabi az yiyo:(.Saat 7ye kadar emer Bikac kere belki birşeyler verir içiririm de .7de de akşam yemeği yiyo sonra uyuyana kadar da meyve veriyorum ya da pirinç unu sütü pişiriyorum.Cok kilolu değil 10 kilo en fazla :(