Bizde rotayı 3. Ayda olduk. 4. Ay aşıları bayramla çakıştığı için bu ayın başında hem onları hemde rotayı çıkardık aradan. Çünkü doktorumuz ilk rota aşısıyla 2. Dozun arasında en az 6 hafta olsun demişti. 6 haftayı geçtiğimiz için direk 5 aylık olmasını beklemedik. Çünkü 5 ayın içinde menenjit aşısının 2. Dozunuda olacağız. Saydığımız aşılar canlı oldukları için 1 ay ara da bırakmış olduk aralarında