Melikehanim Hanımlar bebeğim 4.5 aylık oldu. Bu ay 400 gr alması gerek diye biliyorum minimum kontrolümüze 2 hafta var ancak bana almış gibi gelmiyor. Göğüslerim tabiri caizse jelibon gibi bomboş görünüyor çok üzülüyorum
Kdm Melikehanim belli bi zamandan sonra memeler terbiye oluyor . Bebeğiniz emerken süt geliyor ve yutkunuyorsa sütünüz vardır . Ama çekip çekip geç yutkunuyorsa sütnüz azalmıştır