esraeerdogann 3 hafta önce sezaryenle doğum yaptım ve benim de yapıştırma değil dikiş atıldı. Kilolu hamile kalmıştım,yapıştırmanın sağlıklı olmayacağını düşündüğü için dikiş attığını söyledi doktorum. Ve dediği gibi de oldu,içeriden yağ dokusundan sızma oldu dikiş kenarlarından. Yapıştırma olsaydı içeride kalırdı ve tekrar açmak zorunda kalırdık dedi doktor