anestod evet yıkamaya bile gerek kalmadan tüyleri temizlediğini göreceksiniz. Bizim evdeki 12 senelik falan 3-4 senedir de ben aktif olarak kullanıyorum hani bozulsa hiç düşünmeden yine alırım. Marka benim olsa bu kadar överdim 🤣
Bi eve gelip deneme yapmalarını isteyin anlayacaksınız beni. Bir de ben 2-3 odada bir suyunu değiştiriyorum öyle pis suyla bırakmayın kokar. Yani tüm evi az bi suyla temizlemek bana pek temizlik hissi vermiyor her çıkan odadan tozu görünce hak vereceksiniz bana en son tüm iş bitince ben temiz su koyuyorum 2-3 damla oda kokusu damlatıyorum hava temizleme özelliğini açıyorum bitince bile şaşırıyorum havada bu kadar toz mu dolaşıyor diye