dikkatbebekvar ilk uyku sinyalini alır almaz uyutmaya koşun. Ocakta yemek mi var? Bırakın. Cildirmasina fırsat vermeyin. Hic mi sinyal yok? O zaman uyanıklık aralığı atiyorum 3 saatse, yani biliyorsanız ki 3 saat uyanık kalinca birden cildiracak, ilk gunler 1 saat oncesinden gecin karanlık odaya, veya nasil uyutuyorsaniz, destekli de olsa, rutine baslayin. Once besleyin sonra oyun oynayın uyuyacagi odada, oraya alışsın. Sonra da uyku zamani, sallıyor musunuz, sallayin. İlk günler böyle biraz sabır istiyor. Ben daha destek kismini birakamadim, emerek uyuyor ama her yatmadan önce deniyorum emzirmeden uyutmayi. Ama olmuyor pek, dedim ya, diş çıkarıyor 🤦♀️ hic sessiz sedasız bir rutinimiz olamadi haftalardir. Ama geçecek, sonrası güneşli günler.🥳