Miranefeninannesi Biliyorsunuz ki oioi nün beslenme seti çok pahalı uygun fiyatlı silikon vakumlu bölmeli mama tabağı öneriniz var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏♥️
alintugce34 Miranefeninannesi cam tabak kullanıyorum dışarda cam kavonızlara koyuyorum öyle verıyorum sonuçta nolursa olsun hepsı plastık ve sankı hepsı kokuyor gibi geliyor
happymome23 Miranefeninannesi oioi aldım bence silikon alma canım normal tabaklardan alabilirsin vakumlu ama kaldırıyorlar zateb pek işe yaramıyor 1 senedir kullanıyorum elimde yıkıyorum deterjan kokusu gibi bir koku oldu kaynatıyorjm da arada ama ondan yediremiyorum artık gerçekten gerek yokmuş bölmeli tabaklardan alabilirsin kullaniş açısından
Dolores Miranefeninannesi başlarda değil ama sonradan kokuyorlar. Ben de hem oioi hem de baby me var, öylecek çekmecede duruyor bebeğin önüne bile koymuyorum onları. Yani bi tane ortalama bir şey alın 5-6 ay sonra kokacak artık kullanmayacaksınız
Ecemoz1 Miranefeninannesi bende oioi bölmeli tabak var hevesle aldm. Bebeğim söküyor zaten puzzle tabak hem de. 3-5 kere kullandım porselen tabakta veriyorum valla. Gereksizmiş keşke almasaydım
Hilal_34 Pandish diye bir marka var onu da inceleyebilirsiniz? Bence çocuğun kendi yiyeceği zamanları düşünürsek elini atacak, dokunmak isteyecek vs vakumlu lazım. Hem silikon plastik gibi düşünülüyor ama saatlerce yemek saklamicaz sonuçta.
Miranefeninannesi Ecemoz1 düşürmüyor mu kırılır diye korktuğum için silikon tabak istemiştim birde burdaki arkadaşlar gerekli diyince yeni ek gıdaya başladık o yüzden kafam çok karışık ya
BabyArel Miranefeninannesi ben de oioi aldım puzzle olan Hepsiburada indirime giriyor arada takip edebilirsiniz ama çok gerekli mi derseniz muadil başka seçenek vardır ben şimdilik memnunum
BabyArel Miranefeninannesi 213 tl diye hatırlıyorumm puanlarım vardı 70 tl ödedim galiba indirim oluyor sürekli o fiyattan Almayın pahalı haftasonu visa kart ile 30 tl indirim var ve oioi düşüyor favorilere ekleyin 🙏
1aydanpoyraz Ben hepsini oioi nin aldım diş kaşıyıcısı Puzzle tabak önlük çorba kasesi kapaklı en iyisi olduğunu düşünüyorum
1aydanpoyraz User bebek biberonlarını yıkamak için özel satılan deterjanı var onun ile elimde yıkıyorum